MVoor de witvissers uit Urk was het vandaag de 2de competitiewedstrijd. Er werd gevist aan de Lange Sloot net achter Lemmer. De wind stond dwars over het kanaal. Het was vandaag geen makkelijke visserij, de beten kwamen maar minimaal door. Vooral de stekken tussen de kopstekken was het moeilijk toch had je echt een mooie bonus vis nodig om nog een goed resultaat te vissen. Dat lukte Thijs de Lange hij wist in het midden van zijn vak een vis te vangen van minimaal 2 kilo en wist zich daardoor toch nog naar een 4de plaats te vissen. Maar vandaag ging het tussen Adriaan den Hartog en Melle v.d. Heide. Het ging er om spannen wie deze wedstrijd zou winnen. Het was Melle die met ruim 13 kilo de 1ste plek wist te behalen net voor Adriaan, die een dikke 12 kilo aan de weegschaal kon hangen. Beiden hadden dus een mooi net vis met de weging aan te bieden. Otto v Horssen werd nog knap derde met ruim 5 kilo. Het blijft een mooi viswater met soms verassende vangsten zo bleek maar weer vandaag.. De volgende wedstrijd is op Beukerskanaal maar dan met de vaste hengel.
Comments are closed.
|
Blogs archief
Mei 2026
|